Logo
  • DONALD
  • FIRMA NAZWA.PL PRZEPRASZA KLIENTA ZA NAZWANIE GO PO*EBEM, PO TYM JAK MIKROFON NIECHCĄCY SIĘ NIE WYŁĄCZYŁ

Firma nazwa.pl przeprasza klienta za nazwanie go po*ebem, po tym jak mikrofon niechcący się nie wyłączył

19.06.2025, 13:55
fot. Shutterstock / Facebook
Firma
nazwa.pl
zajmująca się m.in. hostingiem stron i usług internetowych przeprosiła swojego klienta za to, że konsultantka na infolinii nazwała go "po*ebem. Firma zapewniła, że traktuje incydent "bardzo poważnie", co wywołało wiele komentarzy.
"Konsultantka na infolinii nazwa.pl właśnie
zapomniała wyłączyć mikrofon i nazwała mnie po*ebem
, bo musiałem dzwonić do nich trzy razy bo nic nie szło załatwić, a mam awarię od 12 godzin. Cóż, jaka usługa, taka obsługa. Oczekiwania mam niskie, ale.." - napisał na Facebooku Bartek Biedrzycki, autor książek i podcastów.
Jego post zebrał wiele komentarzy,  wkrótce doczekał się też odpowiedzi od firmy nazwa.pl.
"
Pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację, która była przedmiotem Pana zgłoszenia
. Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą, potwierdzamy, że doszło do niedopuszczalnej sytuacji. Pragniemy przeprosić za ten incydent. Choć był on jednostkowy, traktujemy go bardzo poważnie. W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami szacunku, profesjonalizmu i rzetelnej komunikacji - i wszelkie odstępstwa od tych zasad spotykają się z naszą stanowczą reakcją. Mamy nadzieję, że kolejne kontakty z naszą firmą będą przebiegały zgodnie z najwyższymi standardami obsługi, a Pana doświadczenia będą w pełni satysfakcjonujące" - napisano.
Odpowiedź firmy rozbawiła wielu komentujących, którzy szybko zaczęli udowadniać, że
została ona wygenerowana przez sztuczną inteligencję
. W innych odpowiedziach spierano się natomiast o jakość usług firmy. 
Firmie odpowiedział też autor oryginalnego posta, który wyjaśnił, że
problemem "nie jest konsultantka", a to, jak nazwa.pl traktuje swoich klientów:
 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. https://www.facebook.com/BartekBiedrzyckiOficjalna/posts/pfbid0toQXej9u9k3oooWH16nvoL5mAh46xKxvB5xvLuWgV4ESuXaqpdnF1kYnujcQ5kBTlhttps://www.facebook.com/BartekBiedrzyckiOficjalna/posts/pfbid0toQXej9u9k3oooWH16nvoL5mAh46xKxvB5xvLuWgV4ESuXaqpdnF1kYnujcQ5kBTl
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA