Logo
  • DONALD
  • TVP INFO USUNĘŁO TEKST, W KTÓRYM NIEZNANY MUZYK ZARZUCIŁ NIEDŹWIECKIEMU BRANIE ŁAPÓWEK ZA MIEJSCE NA LIŚCIE TRÓJKI

TVP Info usunęło tekst, w którym nieznany muzyk zarzucił Niedźwieckiemu branie łapówek za miejsce na liście Trójki

18.05.2020, 10:20
Wczoraj na portalu
TVP Info
pojawił się materiał krytykujący 
Marka Niedźwieckiego
. W tekście zatytułowanym
Były muzyk twierdzi, że Niedźwiecki brał pieniądze za miejsca na liście przebojów, 
zrelacjonowano
wpis zamieszczony na Facebooku
przez użytkownika o pseudonimie
Tomaldo Banjo.
Mężczyzna przedstawia się jako były
muzyk zespołu Antyquariat
.
We wpisie Banjo podkreśla, że jego zespół miał wielu fanów:
"Nasza muzyka się sprzedawała, na koncertach same sukcesy, fani i wywiady w niekomercyjnych stacjach telewizyjnych i radiowych.
Pojawialiśmy się systematycznie w mniejszych rozgłośniach radiowych i lądowaliśmy na listach przebojów
, Jednak nie było możliwości dostania się do jakiejkolwiek rozgłośni ogólnopolskiej... Dlaczego? Ponieważ otrzymaliśmy informację BEZPOŚREDNIĄ: TO KOSZTUJE! Dlaczego kosztuje?".
Tomaldo Banjo twierdzi, że Niedźwiecki przyjmował łapówki za miejsca na Liście Przebojów Trójki:
"Teraz wam powiem coś co was jeszcze bardziej wkurzy.
Marek Niedżwiecki - którego audycje także lubiłem - brał w latach 90-tych 20 tys. zł za 3. miejsce na liście przebojów trójki
. O taką propozycję się otarł w latach 80-tych zespół JEEP, CYTRUS, w latach 2000-nych Antyquariat. I to możemy udowodnić. Wszyscy muzycy w Polsce to wiedzą i do tej pory nikt z tym nie zrobił porządku. O nim mogę napisać, bo wiem z PIERWSZEJ RĘKI. Nic nie jest w stanie mi zrobić nawet przed sądem, bo mu wyciągnę kolegów z innych kapel, które zapłaciły lub jak my nie zapłaciły. Takich redaktorów było FULL w Polsce. Gdzie się nie ruszyłeś. Za każdy festiwal trzeba było dać kasę jak nie byleś pod skrzydłami firmy fonograficznej" - zaznaczył.
Na Twitterze pojawiło się wiele komentarzy wyśmiewających TVP. Komentujący zwracali uwagę, że zespół Antyquariat jest nieznany.
W poniedziałek
rano artykuł z wpisem Tomaldo Banjo
nie był już dostępny na portalu TVP Info
. Kilka godzin później z profilu twitterowego stacji usunięto też wpis z linkiem kierującym do tekstu.
Muzyk również usunął wpis
twierdząc, że chce w ten sposób chronić swoją rodzinę:

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj, dlaczego warto: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA

Popularne dzisiaj

Aborcyjny Dream Team w ciągu 24h zebrał na swoją działalność pół miliona złotych

Aborcyjny Dream Team w ciągu 24h zebrał na swoją działalność pół miliona złotych
23
"Osoby, które będą potrzebowały aborcji muszą wiedzieć, że nie są same i mogą się do nas zwrócić. Chcemy mieć możliwość im pomagać". Zobacz więcej »

Kaja Godek zapowiada walkę o zakaz aborcji także w przypadku gwałtu

Kaja Godek zapowiada walkę o zakaz aborcji także w przypadku gwałtu
163
"Są kraje i kultury, w których kobietę po gwałcie zabija się, zabija się ofiarę gwałtu. My jesteśmy, tak naprawdę bardzo blisko tych kultur". Zobacz więcej »
Więcej popularnych