H&M 
to jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie. Teraz stworzyła
 kampanię
, w której reklamuje 
nową funkcję aplikacji
, dzięki której można dobrać garderobę do indywidualnego stylu każdego klienta.
W sklepach pojawiły się plakaty zachęcające do skorzystania z nowej funkcji. Hasło reklamowe kampanii brzmi: 
"Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo..."
. Wywołało ono wiele kontrowersji.
W przekonaniu internautów hasło
 utrwala bardzo krzywdzące stereotypy
. Na nowe hasło sieciówki zwrócił uwagę na Facebooku Krzysztof Rzepkowski, który stwierdził, że wielu mężczyzn zmaga się np. z depresją, jednak z powodu tego typu stereotypów nie prosi o pomoc:
Dziś sieciówka opublikowała 
przeprosiny
 na swoim profilu na Facebooku. Materiały promujące nową funkcję mają zostać usunięte ze sklepów:
"Przepraszamy! Za nasze hasło promujące nową funkcję "My Style Corner" w aplikacji H&M. Jako firma odzieżowa stworzyliśmy dla naszych Klientów narzędzie, które pomaga w doborze garderoby i stylizacji. W kampanii promującej to narzędzie posłużyliśmy się hasłem, które w naszej intencji miało odnosić się wyłącznie do decyzji zakupowych. Teraz dostrzegamy jednak, że hasło i sposób, w jaki je zaprezentowaliśmy, może być odczytywane w rozmaity, dla wielu krzywdzący sposób. Dlatego pragniemy podkreślić, że każdy może i powinien prosić o pomoc, jeśli tego potrzebuje" - napisano.
"Jako firma wsłuchujemy się zawsze w głosy Klientów i bardzo poważnie traktujemy ich opinie. Kierujemy się takimi wartościami jak otwartość, empatia i zrozumienie, i jesteśmy wdzięczni za pokazywanie nam momentów, w których powinniśmy bardziej się starać. Raz jeszcze przepraszamy i informujemy, że usuwamy materiały ze sklepów" - dodano.