Logo
  • DONALD
  • NACHALNA WSPÓŁPRACA ADIDASA ZE SPIDER-MANEM NIE SPODOBAŁA SIĘ FANOM, WYSZŁO "ZA BARDZO"

Nachalna współpraca adidasa ze Spider-Manem nie spodobała się fanom, wyszło "za bardzo"

11.11.2023, 14:30
Pod koniec października swoją premierę miała nowa gra osadzona w komiksowym uniwersum Spider-Mana.
Spider-Man 2
to sequel produkcji z 2018, która zebrała znakomite recenzje. Wszystko wskazuje na to, że "dwójka" cieszy się równą popularnością i równie dobrymi opiniami. W branży już mówi się o dużym sukcesie produkcji, na co wskazują ujawnione przez Sony
wyniki sprzedaży
. W 11 dni od premiery gra studia Insomniac Games, będąca "exclusivem" na PlayStation, osiągnęła sprzedaż na poziomie 5 mln egzemplarzy. 
W nowym Spider-Manie obok głównego bohatera pierwszej części Petera Parkera powraca
Miles Morales
jako druga, grywalna postać. Nowy Spider-Man lepiej trafia do mniejszości etnicznych w USA, ma czarnoskórego tatę i mamę mówiącą po hiszpańsku. Wszystko wskazuje też na to, że to on będzie "głównym" Spider-Manem w możliwych kolejnych produkcjach z serii.
Miles Morales pojawia się w grze w wielu kostiumach, ale szczególnie jeden wzbudził mieszane uczucia wśród graczy, którzy szybko okrzyknęli go
"najgorszym" strojem Spider-Mana
. Chodzi o Evolved Suit, który odblokowuje się w finale gry i według graczy wygląda jak dziwny dres. 
Oburzenie graczy dodatkowo wzrosło, gdy okazało się, że
kostium to efekt współpracy z marką adidas
, która teraz sprzedaje poszczególne elementy kostiumu.
Adidas ogłosił współpracę z Marvelem jeszcze przed premierą gry. Zapowiadano wówczas jednak kolekcję sygnowaną nazwiskiem Petera Parkera i inspirowane światem Spider-Mana buty i odzież sportową. Dopiero niedawno okazało się, że kolekcję uzupełniają
leginsy, top i buty
będące elementami "najgorszego" stroju Milesa Moralesa.
Wszystkie trzy produkty dostępne są wyłącznie dla członków "adiClub". Za pajęczy top zapłacić trzeba 50 dolarów, tyle samo kosztują leginsy Spider-Mana. Cena butów to 230 dolarów.
Współpraca adidasa ze Spider-Manem z pewnością nie wzbudziła jednak zachwytu fanów, którzy
wyśmiewają nachalny marketing
w mediach społecznościowych. 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

2. Steve 🎥 Supports SAG*AFTRA on Twitter: "I know everybody has their favorite suit, but for the sake of Miles future as Spider-Man I think we need to unite against this one pic.twitter.com/WY1eIuiP91 / Twitter"https://x.com/SteveRogers1943/status/1716255100719530322?s=20
Pokaż więcej (5)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA