Logo
  • DONALD
  • KUBOTA WYPUSZCZA TĘCZOWĄ SERIĘ NA WALENTYNKI, CZĘŚĆ ZYSKÓW WESPRZE KAMPANIĘ PRZECIW HOMOFOBII

Kubota wypuszcza tęczową serię na Walentynki, część zysków wesprze Kampanię Przeciw Homofobii

12.02.2021, 12:35
W
2020 roku
w czerwcu -
Miesiącu Dumy
marka
Kubota
wypuściła na rynek
klapki z tęczowym logo
, które wywołały prawdziwą furorę. Całą partię obuwia wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin. Marka część dochodu ze s
przedaży przekazała poznańskiej Grupie Stonewall
.
Teraz Kubota z okazji zbliżających się Walentynek
ponownie wypuściła na rynek serię tęczowych klapek.
Tym razem
5 złotych
z każdej
sprzedanej pary do Kampanii Przeciwko Homofobii
.


- Motto marki to "Kubota to nie klapki, to styl życia". Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym, co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi - podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.
-
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka
- dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.

Zobacz też:

Dokarm kaczkę na Patronite

Zobacz nasz manifest, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA