Logo
  • DONALD
  • APART WYJAŚNIA, ŻE ZROBIŁ DROGĄ REKLAMĘ PO TO, BY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ

Apart wyjaśnia, że zrobił drogą reklamę po to, by zwiększyć sprzedaż

11.12.2020, 08:40
Apart
w imieniu
branży jubilerskiej
zaapelował
do rządu o pomoc w związku z pandemią koronawirusa
. Firma poinformowała, że sytuacja w branży jubilerskiej jest bardzo zła. W liście skierowanym do wicepremiera Jarosława Gowina Apart zwrócił się z prośbą o to, by sklepy z biżuterią zostały dodane do podmiotów, które będą objętą nową tarczą branżową.
"Brak wsparcia ze strony Państwa stawia nas z dnia na dzień przed
dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników
" - apelował Apart.
Firma jest jednak
ostro krytykowana za apel o wsparcie finansowe
. Internauci natychmiast wypomnieli marce
najdłuższą reklamę świąteczną z udziałem Małgorzaty Sochy, Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej opływających w luksus
. Według informacji serwisu Wirtualne Media firma tylko w okresie od
1 do 9 grudnia
wydała na reklamę w telewizji
4,99 mln zł netto
.
Wirtualne Media rozmawiały z
Michałem Staweckim, dyrektorem marketingu Apartu
, który podkreślił, że zarówno Apart, jak i inne firmy w branży nie mogą obecnie liczyć na pomoc w ramach tzw. Tarczy Branżowej 6.0, w przeciwieństwie np. do branży odzieżowej:
-
Nie jesteśmy w stanie zrozumieć, czym kierowano się, pomijając branżę jubilerską, która również miała zamknięte swoje sklepy w centrach handlowych.
Nasze sklepy zajmują się sprzedażą detaliczną, znajdują się w tych samych centrach handlowych i funkcjonują na takich samych zasadach. Dlatego ogromnie niepokoi nas to, że zostaliśmy wykluczeni z możliwości ubiegania się o wsparcie. Taka koncepcja budzi kontrowersje, ponieważ nasuwa skojarzenia z różnicowaniem podmiotów gospodarczych i ich nierównym traktowaniem na rynku przez państwo. Czym różni się pracodawca oraz sprzedawca w salonie Apart od pracodawcy i sprzedawcy w salonie odzieżowym? - pyta Michał Stawecki.


- Nadrzędnym celem jest rozwój firmy Apart i wszystko robimy po to, aby umacniać pozycję lidera branży jubilerskiej w Polsce. Bez pracowników tego nie osiągniemy. Należy pamiętać, że prowadzimy na terenie Polski sieć ponad 200 salonów i zatrudniamy blisko 3000 osób - dodaje.


Stawecki podkreślił, że
pracownicy sieci otrzymywali i otrzymają należna wynagrodzenie za pracę a także za okres przestoju
.
Dyrektor marketingu Apartu odniósł się także do reklamy, która pojawiała się w mediach w listopadzie. Stwierdził, że w ten sposób firma chce zniwelować starty związane z lockdownem:
-
Dzięki temu, że kampania została przeprowadzona niwelujemy straty z lockdownu
. Ta kampania wydaje się duża, ale jeśli porównamy ją do ubiegłorocznej to jest ona mniejsza. Świąteczna kampania reklamowa, tak jak każda, jest realizowana w celu zwiększenia sprzedaży. Działania marketingowe pozwalają nam zniwelować straty, które wynikają z zamknięcia salonów i lockdownu. A biżuteria i zegarki są jednym z najchętniej wybieranych prezentów pod choinkę przez klientów- przekonuje Michał Stawecki.
- Reklama była produkowana w sierpniu.
Apart jest marką luksusową. Dostarczamy naszym klientom biżuterię ze srebra, złota, złotą z diamentami i zegarki. Nasze koncepty zawsze były luksusowe, nieco bajkowe, baśniowe
. To jest nasz świat. Tak jak salony nasze są ekskluzywne, nasze produkty są ekskluzywne, tak samo kampanie. Nasi klienci to doceniają. Trudno jedną kreacją zaspokoić gusta wszystkich odbiorców. My skupiamy się na naszych klientach. Widzimy jak wiele pozytywnych opinii jest o tej kampanii. Publicznie te pozytywne wyrazy można zaobserwować w setkach komentarzy na YouTubie i Instagramie.
Celem każdej kampanii jest dotarcie do grupy docelowej i to osiągnęliśmy
. Widzimy to, jak chętnie klienci odwiedzają nasze salony po ich ponownym otwarciu - dodaje.
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA