Szymon Nyczke zaczynał na YouTube jako kolorowyvlog, dziś recenzuje potrawy w różnych restauracjach pod pseudonimem Książulo. Ostatnio influencer odwiedził
cukiernię w Warszawie
, którą od 39 lat prowadzi pan Marek. Nyczke dowiedział się o lokalu od widzów, którzy wysyłali mu post z profilu Dziadkowie Biznesu.
"Autorski przepis na autentyczną bitą śmietanę sprawia, że nie poczujemy tego smaku nigdzie indziej. Sklepik prowadzony jest z pasją i uśmiechem. W ofercie znajdziemy również deser z bitej śmietany z rodzynkami i czekoladą" - czytamy.
Książulo postanowił spróbować słynnych rurek z Wolskiej za 4,50 zł. Pan Marek wyjaśnił w materiale, że rurki są wyrabiane na miejscu, a krem jest przyrządzany w mleczarni. Ich smak zachwycił twórców do tego stopnia, że kupili dodatkowe 100 sztuk, które rozdali przechodniom oraz potrzebującym.
Materiał okazał się strzałem w dziesiątkę. Po recenzji youtubera lokal zaczęło odwiedzać coraz więcej klientów, a przed wejściem tworzą się
ogromne kolejki
.
"Dziękujemy ogromnie Książulowi oraz Dziadkom Biznesu za nieopisane wsparcie. To dzięki wam mieliśmy dzisiaj tak cudowny widok":