Logo
  • DONALD
  • JAROSŁAW KUŹNIAR NA SZKOCKIEJ WHISKY JAKO SUMA WYRAFINOWANIA I BOGACTWA

Jarosław Kuźniar na szkockiej whisky jako suma wyrafinowania i bogactwa

07.03.2020, 13:59
East News / Twitter
Jarosław Kuźniar
pracuje aktualnie w programie
Onet Rano
, w którym jeździ po Warszawie samochodem i przepytuje gości. Okazuje się, że jest na tyle atrakcyjną postacią życia publicznego, że został twarzą luksusowego alkoholu
Chivas Rega
l. 
Prezenter został twarzą marki obok Magdaleny Cieleckiej
i
Macieja Musiała
Kampania ruszyła w grudniu. Hasło kampanii brzmi:
"Success is a blend”.
Butelki dostały nowe opakowania z twarzami ambasadorów. 
Każda z twarzy jest też opisana w wyjątkowo pretensjonalny sposób. Jednak to opis Kuźniara wywołał największe rozbawienie i krąży po sieci.
"Nie jestem wyłącznie publicystą, czy przedsiębiorcą. Tylko smakoszem, podróżnikiem, czy dziennikarzem? Również nie. Bogaty? Intrygujący? Wyrafinowany? Bezpośredni? Nic z tych rzeczy. Jestem sumą ich wszystkich"
- pisze o sobie Kuźniar na stronie producenta Chivas.
East News

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Walczymy o więcej dystansu i zdrowego rozsądku w polskich mediach.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj nasz manifest na Patronite: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA