Logo
  • DONALD
  • BIEDRONKA PRZESTAŁA SIĘ CACKAĆ I WYSYŁA SMS-Y KLIENTOM, ŻE U NICH JEST TANIO, A W LIDLU DROGO

Biedronka przestała się cackać i wysyła SMS-y klientom, że u nich jest tanio, a w Lidlu drogo

05.02.2024, 09:25
Obecnie dwa największe dyskonty działające w Polsce -
Lidl i Biedronka
prowadzą kampanie reklamowe, w których wskazują, że to ich oferta jest najtańsza. Kampanie prowadzone są zarówno w telewizji, radiu i internecie:
Oprócz tego posiadacze kart lojalnościowych obu dyskontów regularnie otrzymują
wiadomości SMS z informacjami o promocjach
na nadchodzący tydzień. Okazuje się, że to jednak dla Biedronki za mało. Wczoraj posiadacze karty Moja Biedronka otrzymali SMS z informacją o promocyjnej cenie na
mandarynki i papier toaletowy
. Co ciekawe w wiadomości zawarto także informacje
o cenie tych produktów w Lidlu
. Obie są wyższe, niż w Biedronce:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA