Logo
  • DONALD
  • LIDL I KAUFLAND OGARNĘŁY SIĘ I TERAZ TEŻ BĘDĄ MIEĆ TROCHĘ SKLEPY, A TROCHĘ "PLACÓWKI POCZTOWE", BO W POLSCE NORMALNE JEST OBCHODZENIE PRAWA

Lidl i Kaufland ogarnęły się i teraz też będą mieć trochę sklepy, a trochę "placówki pocztowe", bo w Polsce normalne jest obchodzenie prawa

04.09.2021, 06:15
W lipcu
Biedronka
poinformowała, że testuje obecnie nową usługę pocztową w wybranych marketach na terenie Polski. Dzięki temu sieć mogłaby
ominąć zakaz handlu w niedziele
, który wprowadził rząd Prawa i Sprawiedliwości.
Podobne rozwiązanie pozwalające na otwarcie sklepów w niedziele stosują już Żabka, Polomarket czy Intermarche.
Niedawno o podobnym rozwiązaniu informowała sieć sklepów
Kaufland
. Od
5 września
ponad 30 sklepów sieci ma być otwartych w niedzielę. Prawdopodobnie w kolejnych tygodniach liczba ta będzie rosła:
- W związku z nieustannie rosnącą liczbą placówek otwieranych w niedziele przez konkurencję, sieci handlowe nieprowadzące handlu siedem dni w tygodniu znajdują się w mniej korzystnej sytuacji oraz są narażone na utratę klientów. Z tego też względu Kaufland, jako jeden z ostatnich uczestników rynku, podjął decyzję o otwarciu wybranych sklepów także w niedziele niehandlowe, począwszy od 5 września. Będą to placówki wyłącznie w miejscowościach, w których konkurencja już prowadzi sprzedaż we wszystkie dni tygodnia. Mamy nadzieję, że zmiana, dzięki której nasi klienci przez cały tydzień będą mieli dostęp do szerokiej oferty produktów, wpłynie pozytywnie na komfort robienia zakupów - przekazała w poniedziałek w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.
Co ciekawe, sieć sklepów
Lidl również poinformowała, że 5 września otworzy część swoich sklepów
. Wszystko dzięki umowie z
DHL Parcel
. Sklepu staną się placówkami pocztowymi.
- Współpraca z siecią handlową Lidl powiększy liczbę Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel o ponad 700 lokalizacji - podaje DHL.
- Lidl Polska nieustannie dąży do oferowania innowacyjnych rozwiązań, których celem jest najlepsza odpowiedź na prośby i oczekiwania klientów. Cieszymy się z rozwijanego konceptu usług. Wierzymy, że wysoką jakość świadczonych usług zapewnią nasi renomowani partnerzy - DHL oraz Pointpack - poinformowała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska w komunikacie DHL.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA