Logo
  • DONALD
  • IBRIS: MASOWA KAMPANIA ANTYABORCYJNA BYŁA NIESKUTECZNA I MAŁO KTO ZMIENIŁ PRZEZ NIĄ ZDANIE

IBRiS: masowa kampania antyaborcyjna była nieskuteczna i mało kto zmienił przez nią zdanie

05.05.2021, 15:25
fot. East News
Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny
zleciła
przeprowadzenie sondażu na temat antyaborcyjnej kampanii
zorganizowanej przez Fundację "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara". Na billboardach w całej Polsce zwisły plakaty ze zdjęciem noworodka i napisem:
Mam 11 tygodni
Według wyliczeń domu mediowego Media People koszt kampanii do 1 lutego mógł sięgnąć nawet
 5,5 mln zł.
 
W trakcie badania przeprowadzonego przez IBRIS okazało się, że
82,1 procent
badanych osób, które widziały antyaborcyjne billboardy, przyznało, że
kampania nie zmieniła ich poglądów dotyczących aborcji
.
Co ciekawe
6,7 procent
respondentów przyznało, że z powodu plakatów
ich poglądy się zliberalizowały
. Natomiast 8,6 procent ankietowanych stwierdziło, że nie ma w tej sprawie zdania. 2,6 procent osób badanych przyznało, że pod wpływem billboardów ich poglądy stały się bardziej konserwatywne. 
- Możemy śmiało stwierdzić, że kampania antyaborcyjna, która dosłownie zalała całą Polskę, jest nieskuteczna. Polskie społeczeństwo jest świadome i nie kupuje manipulacji dotyczącej aborcji - skomentowała wyniki badania Aleksandra Magryta, koordynatorka Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem.
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA